مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عطر بهشت

ماه رمضان امسال من

1391/5/10 15:41
نویسنده : منتظر
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم لبخند

دیگه حرکت هات کاملا مشخصه تو دل مامان خیلی شیطونی نمی کنی و مامانو اذیت نمی کنی قربونت برم فقط شبها که می خوام بخوابم چندتا تکون می خوری تا مامان بفهمه تو حالت خوبه و دیگه می خوابی نیشخند یه شب که بیشتر تکون خوردی من ترسیدم نکنه تو بجه شیطونی باشی استرس و دستمو گذاشتم روی دلم و شروع کردم به خوندن سوره والعصر و تو هم بلافاصله آروم شدی فکر کنم حرف گوش کن باشی عزیزم چشمک

انقدر دلم برای دیدنت تنگ شده که نگو نه من همه همین حالن . مامانی چند وقت پیش یه حرف خیلی بامزه زد گفت کاشکی دلت شیشه ای بود و نی نی تو می تونستیم ببینیم قهقهه واقعا با حال بودا . ولی شاید هم این انتظار و صبر شیرین تر باشه .

ای خدا کاشکی انقدر که تو فکر اومدن مرضیه بودیم یه خورده انتظار امام زمان (عج) رو می کشیدیم اونوقت فکر کنم آقا میومدن ناراحت تازه ما می دونیم انشاالله چند ماه دیگه عزیز دلمون تو دستامونه اما شاید عمر ما تموم بشه و .... گریه

ابا صالح تا ما جوونیم بیا . بیا و زندگی بچه های مارو صفا بده

عطر بهشت

این ماه ماه مهمونی خداست عزیزم ماهی که رحمت خدا بیکرونه . دعا می کنم وقتی به سن تکلیف رسیدی تو این ماه روزه بگیری و عظمتش رو درک کنی با این که نذاشتی امسال مامان روزه بگیره . فکر می کردم امسال اصلا حال و هوای ماه رمضون تو دلم راه پیدا نکنه اما به عنایت خدا اینجوری نشد اخه مگه میشه فرشته ای مثل تو ، تو وجودم باشه و منو تو مهمونی راه ندن . فکر کنم اتفاقا امسال خیلی استثنائیه و باید از تو استفاده معنوی ببرم . عزیزم تو با این که اصلا منو تا اینجای بارداری اذیت نکردی برای مامان نفع هم داشتی و باعث نزدیکی من به خدا شدی  ممنون دخترم قلبقلب

     ماه مهمونی خدا مبارکعطر بهشت

اینم عکس های زحمت های مامان جون عزیز

یخورده کیفیتش بد شد خجالت

این قنداق فرنگیته عزیزم

 

 

این رخت خواب تو کری یرته نیشخند

 

 

 این رخت خواب ناز نازی هم آماده شده واسه یه دختر نازنازی

البته رخت خواب خونه مامان جونه . اخه ما که اونجا نمی ریم شما بخوای بخوابی خنده

شااااااااااااااااااید استفاده بشه نیشخندچشمک

این بوس هارو بگیر تا وقتی به دنیا اومدی ایشالا ماچ بارونت کنم جیگر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 0:11
سلام مامان فاطمهسیسمونی مرضیه جووووووووووووونم مبارک.توی این ماه عزیز سفارش ما رو هم به نی نی بکن تا دعامون کنهاین فسقلی جون هنوز برای خاله ووول وووول نزده
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:28
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد