مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

عطر بهشت

قدم های اول در حسینیه بابا جون

1392/9/2 15:18
نویسنده : منتظر
322 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا سید الشهدا

ماه مامان سلام

گل من ماه محرم برای ما شورو حال دیگه ای داره چون خونه بابا جون هیئته و عاشقی و نوکری برای امام حسین همراه عزاداری می چسبه . شما هم تمام شب ها همراه ما عزاداری کردی عزیزم امیدوارم در وجودت حک شده باشه این دلدادگی . با اشک بر امام حسین و اهل بیت (ع) بهت شیر دادم تا این محبت تو وجودت ریشه دار بشه انشاالله .

قربون پاهای کوچولوت برم که حال کرده بودی خونه باباجون خالی از مبل و میز بود و شما هم از عشقت به سجاد و زینب که می دویدن دنبالشون نمی خواستی کم بیاری و اولین قدم هات رو روی بال فرشته های عزادار برداشتی . از روز اول تمرین هات شروع شد و روز ٤ روم محرم دقیقا روز ١٧ ابان ٩٢ که روز تولدت بود راه افتادی و تا اخر دهه دیگه راه رفتنت خیلی حرفه ای شد . گرچه که هی می افتی و پاهای ظریفت درد می گیره ولی از تلاش دست بر نمی داری . عزیزم راه رفتنت مبارک . ایشالا تو بین الحرمین راه بری .


یه خبر بد هم این که دوبارررررره مریض شدی . دل مامان واسه تن تب دارت داغون شده . همش تب می کنی و سرفه و ... بمیرم برات که انقدر ضعیفی . اخه چرا کم چیز می خوری و من و حرص میدی واسه هر قاشق غذا خوردنت کلی باید زحمت بکشیم . امیدوارم که یادت نره واسه هر پر گوشتی که آوردی من و بابات چقدر زحمت کشیدیم و غصه خوردیم . دوست دارم عزیزم خدا کنه زووووود خوب بشی تازه بعد سلامتیت باید بریم واکسن بزنیم گریه

پسندها (1)

نظرات (12)

نرگس لواف دختر خاله
2 آذر 92 16:13
گلم دلم برات تنگ شده مرضیه تو روزه خیلی خوش گزشتاز شیطونیامه که میگم خیلی خوش گذشتقربون چشمات برمعزیزمخوشگلمنانازمدوست دارم
نرگس لواف دختر خاله
2 آذر 92 16:15
خاله حال کردی پیدات کرم اگه خدا بهت رهم کنه پیام ندم
نرگس لواف دختر خاله
2 آذر 92 16:31
خاله تولدت مبارک
نرگس لواف دختر خاله
3 آذر 92 15:00
هر روز یک پیام انلاین و یک بوس مجانی
نرگس لواف دختر خاله
3 آذر 92 15:02
خاله بدمینتن را خراب کردماخه همشون حرفه ای تر بودند
نرگس لواف دختر خاله
15 آذر 92 14:00
ع ا ش ق ت م ع ز ی ز م ع ز ی ز ر ی ز م ی ز م ایا ما نباید هم دیگر را ببینیم
خاله لیلا عاااااشق مرضیه
7 دی 92 10:10
خاله قربون قد و بالات رااااه میری
نرگس لواف دختر خاله
5 تیر 93 17:47
عاشق اون خنده های توام عاشق اون گریه هاتم عاشق اون نگاهتم عاشق اون لپ هاتم ودر اخر عاشق خوابتم که خیلی باحال می خوابی
نرگس لواف دختر خاله
5 تیر 93 17:51
خاله جان اگر می شه چیز جدید تر بنویس حدود یک سال از روضه های بابا جون گذشت
نرگس
19 دی 93 13:53
بچم 2ساله شد هنوز تو یک سالگی می نویسی اخه من به شما خاله ی مهر بان چی بگم راستی نمیخاهی بنویسی که از شیر گرفتیش
نرگس
19 دی 93 14:16
بچه ی خوشگل کیه ؟ معلوم مرضیه لپ تپل من کیه ؟ معلوم مر ضیه
سجاد
19 دی 93 14:18
مرضیه ممنون که با من دیشب خوب بودی { خاله فاطمه سجاد گفته که برای مرضیه بنویسم }
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد