مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

عطر بهشت

گل دختر بازیگوش ده ماهه می شدی

1392/6/18 11:00
نویسنده : منتظر
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فسقل خودم

اخ اگه بدونی چلوندنت چه حالی میده . وقتی گریه می کنی و فقط تو بغل من آروم میشی چه حالی میده . موقعی که خیلی میخوای بهم ابراز احساسات کنی او دهن کوچولوتو وا می کنی و لوپمو می خوری چه حالی میده . وقتی خوابی میام نگات می کنم و حال می کنم چه لذتی داره موقعی که خوابی و من  دلم واسه شیطونی هات و بازی کردن باهات تنگ میشه .

خوشگل مامان شما به عنایت خدا ١٠ ماهه شدی و تو این روزها زندگیه من و بابا رو خیلی تغییر دادی ما همه تلاشمون خوب تربیت شدن توئه . و امروز که روز میلاد با سعادت حضرت معصومه است و روز دختر خدارو شکر می کنم که دختر دارم یک مونس واقعی همدم مامان و بابا . عشق کوچولو روزت مبارک . راستی به افتخار شما بابا یه شلوار خوشگل خریده و روز دختر و بهت تبریک گفته تازه مامان جون و خاله سیمین هم واسط یه چیزی خریدن . عمه لاله هم اس ام اس داد و روزتو تبریک گفت .

تو این ماه شما کلی شیرین تر شدی با هم کلی بازی می کنیم عاشق دنبال بازی هستی و این بازی رو از سجاد یاد گرفتی . تازگی ها بعضی از حرف های ما رو متوجه میشی مثلا نکن ، بیا ، سرسری کن ، خودتو موش کن .

 خیلی لذت بخشه چون باهات خیلی بیشتر میشه ارتباط برقرار کرد امید وارم انقدر بزرگ و دانا بشی که باهات بتونم درددل کنم عزیزم . از همه چیزها هم که بالا میری میز و تلوزیون و مبل و تخت و کشو ها و در و دیوار . به خاطر شما که سر از همه جا در میاری مجبور شدیم بریم برای اشپزخانه فرش بخریم از اون به بعد هم هر وقت من اشپزی می کنم شما همه شکوهای اشپزخونه رو خالی می فرمایید و عشق می کنی همچین مشغول میشی انگار داری یه کار خیلی مهم می کنی .

چون شیطون شدی تازگی ها همش بلا سرت میاد بمیرم که کلت هی میخوره این ور اون ور .

موقع خوابیدن هم انقدر وول میخوری که نگو

عزیزم دلم الان که دارم می نویسم باباجوووووووووووووووون مهربون بیمارستانه . خدا کنه هر چه زودتر خوب بشه . تو عاشق باباجونی و هر وقت میبینیش کلی دست و پا میزنی بری بغلش باباجون هم بغلت می کنه و میبرتت حیاط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نرگس دخترخاله
20 شهریور 92 18:11
چه عکسای زیبایی اما یادمون نره برای بابا جون دعا کنیم
نرگس دختر خاله
23 شهریور 92 19:31
وااااااااااااااااااااااااااااای موش نکن که من قش می کنم
نرگس دختر خاله
23 شهریور 92 19:37
مرضیه ای مرضیه دوست داریم ما خوشومدی به جمع خانوادی ما
نرگس دختر خاله
25 شهریور 92 21:39
ای گل من چه ماهی مثل مامان بابایی کوچولوی من
نرگس دخترخاله
27 شهریور 92 16:03
ای گل من چه ماهی عشق منو بهاری
نرگس دختر خاله
27 شهریور 92 19:32
به به و به به ستاره کوچولو عشق منی تو یاد منی تو
نرگس دختر خاله
29 شهریور 92 16:03
قربون خاب و خنده / گریت برم ماه من
نرگس دختر خاله
30 شهریور 92 13:58
گل من بهار عشقی توعزیزو مهربونی وقت تنهایی قصه تو فقط پیشم میمون پ کوچولوی من
خاله لیلا
5 مهر 92 2:54
نرگس جوووووون وقت کردی بیا اینجا نظر بده بی زحمت یه کم هم املا کار کنی بد نیست گلم
نرگس دخترخاله
5 مهر 92 11:04
خاله جان اینجا یک وبلاگ عمومیه ابرو ی مارا نبر لطفا پیام های خانوا دگی ندهید دوست دارم
نرگس دخترخاله
5 مهر 92 13:21
خاله با ما نمی یای پارک ارم به مرضیم خوش میگزه ها
نرگس دخترخاله
8 مهر 92 18:20
دوست دارم عزیزم عزیز ریزهمیزم
نرگس دخترخاله
8 مهر 92 18:22
دوست دارم عزیزم برای تو گل میریزم میمیرم
نرگس دختر خاله
9 مهر 92 14:58
قربون خنده وگریه شما گل زیبا
نرگس دخترخاله
11 مهر 92 18:54
خله دلم برات تنگ شده انقدر که هر شب خابتو میبینم دوستدارم خاله ی مهربان یک گل به روی خاله ی مهربان
نرگس دخترخاله
12 مهر 92 9:45
خاله فاطه جان مرضیه خوبه
نرگس دخترخاله
12 مهر 92 15:03
مرضیه جون وقت کردی خونهرو کثیف کن
نرگس دخترخاله
15 مهر 92 16:15
خاله جونم از ته مه های دلم دلم براتتنگ شده انقدر تنگ شده که دوست دارم همین العان ببینمت دلم برای مرضیه تنگ شده خاله جون انقدر دلم برات تنگ شده که تودلم یه صهرای بی اب والف شده خالههههههههههههه
نرگس دخترخاله
18 مهر 92 16:49
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
نرگس دخترخاله
23 مهر 92 16:50
دلم برات تنگ شده56
نرگس دخترخاله
28 مهر 92 17:41
زیباتر از تو توعالم پیدا نمیشه عاشقققققققققققققتم فدات بگردم به عنوان دختر خاله برای تو سنگ تموم میزارم اخه میدونی خیلی دوست دارم دیوووونتم
نرگس دخترخاله
28 مهر 92 17:44
باعرض نارا حتی برای مرضیه جون بهجز من کسی به وبلاگ نمیاد عاشقتم خودم میام
نرگس دخترخاله
28 مهر 92 18:18
خاله جون می دونی دختر خاهرت عضو شعرای مدرسه شده
نرگس دخترخاله
4 آبان 92 20:12
امروز دیدمت مردم وزنده شدم
نرگس دخترخاله
9 آبان 92 17:37
دیونتم میدوی عاشقتمن میدونی قربونت میرم میدونی تواز من چی میدونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد