مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

در تدارک سیسمونی

1391/4/27 18:36
نویسنده : منتظر
185 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم که ٥ ماهه تو دل مامان جا خوش کردی لبخند دل مامان واسط یه ذره شده اخه یک ماهه ندیدمت ناراحت از خدامه خانم دکتر دوباره بهم سونوگرافی بده دوباره ببینمت قلب همینجوری تو فکر دست های کوچولوتم که هی تکون می دادی

  

نازنین مامان چقدر تو همه ی وسایلات سریع و راحت خریده شدن اصلا بخاطر خرید سیسمونی تا اینجا اذیت نشدیم امیدوارم به همین راحتی و زودی هم به دنیا بیای

یه روز بابای عزیزت نرفت سر کار و با مامان جون و خاله سیمین رفتیم خرید . خاله سیمین که از قبل تو اینترنت همه مدل تخت و کمد ها رو دیده بود گفت فقط یه جا چیز خوب داره ما هم یکسره رفتیم همونجا وقتی دیدم روی کمدش عکس گل داره کلی ذوق کردم اخه همه وسایلات هم گل تکه دوزی میشه ایشالا بعد شفارش دادیم و رفتیم سراغ کالسکه و بقیه چیزا . تا چشممون به رنگ خیلی دخترونه و قشنگ کالسکه و کری یر خورد دیگه معطل نکردیم و سریع خریدیمشون

به امید خدا روزی رو میبینم که تو کالسکت نشوندمت و دارم می برمت خونه مامان جون اینا با زینب و سجاد بازی کنی  اخ جووووو ووووووووووووووووون

یه روز دیگه هم دوباره با مامان جون ( نقش اصلی مامان جونه چون می خواد سیسمونی رو ایشون بخرهنیشخند ) و خاله سیمین رفتیم خیابون بهار اگه بدونی چقدر به من و بابا خوش گذشت مژه کلییییییییییییییییییییییییییییییی واسط لباس خریدیم و کلییییییییییییییی اسباب بازی و وسایل مورد نیاز  مثل ظرف غذا و وسایل بهداشتی و ......................

اخ کی میشه من این لباس ها رو تن تو کنم سوال دل مامان که تا اون موقع آب میشه بعد تو کثیفشون کنی من بشورمشون و این چرخه هی ادامه پیدا کنه تا مامان این شکلی بشه هیپنوتیزمنگران 

این روزها هم مامان جون واسط دو دست رخت خواب دوخت خیلی خیلی خوشگل شدن

مامان جون مهربون ممنون که انقدر به فکر مایی ماچماچماچ

لباسات و وسایلت رو که می بینم بیشتر دلم برات تنگ میشه و بیتاب اومدنت بابا احمد که کلی عجله داره واسه چیندن اتاقت اما اگر اتاقت رو بچینیم که طاقت نداریم ٣ ماه نیم دیگه منتظر بمونیم

واسه دیدنت ثانیه شماری می کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه حسنا
28 تیر 91 22:22
سلام. مبارکه، به سلامتی و شادی إن شاء الله. عکس هم بذارید لطفاً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد