مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

اولین لباس های نی نی

1391/3/27 0:01
نویسنده : منتظر
242 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم باید یواش یواش آماده ی اومدنت بشیم . همش تو فکر اینم که چه جیزهایی واست بخریم و اتاقت رو آماده کنیم لباس ها و وسایل مورد احتیاجت رو تهیه کنیم البته بیشتر از من مامان جون مهربون تو فکره و از من عجلش برای فهمیدن این که پسری یا دختری بیشتره چون می خواد دست بکار بشه و یه سیسمونی عالی واست درست کنه البته به کمک باباجون دست و دل باز از خود راضی 

و اما چون شما تو فصل سرما ایشالا بدنیا میای مامان جون با هنر (که الهی قربونش برم قلب) لباس واست بافته که سردت نشه جیگر مامان . تازه ست هم هست بلوز و شلوار و کلاه نیشخند اخه بچم شیکه دیگه به باباش رفته ( خاله لیلا در این لحظه سبز )

اخه لباس به این کوچولویی !!!!! چه شکلی بغلت کنم استرس 

اینام اسباب بازی های زینب و سجاده اخه تو هنوز اسباب بازی نداری

چه مدل دار هم هست مژه

 

ممنون مامان جون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سیمین
27 خرداد 91 12:13
عزیزم خاله سیمین همش فکر میکنه عسل خاله پهلوونه این لباسا براش کوچیکه یعنی حس ششم خاله اینو میگه
مامان فاطمه حسنا
28 خرداد 91 17:59
سلام. ماشاء الله به این مامان بزرگ با سلیقه. منم دلم خواست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد