مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

نیمه رجب با تو

1391/3/18 18:33
نویسنده : منتظر
112 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز خیلی با برکتی بود . در نیمه رجب و روز ام داوود از خدا خواستم بتونم تمام اعمال این روز رو انجام بدم احتمال نمی دادم که بتونم ولی خاله سیمین نقش مهم و اساسی داشت ( بعدا آشنا میشی کلا خاله سیمین نقش مهمی داره ) و گفت میشه و خدا خواست و شد لبخندعزیزم تمام قرآن هارو با هم خوندیم با اینکه خیلی خسته شدم اما روحیم لحظه به لحظه بهتر می شد و از با خدا بودن لذت می بردم وسطای اعمال ام داوود فکر کنم شما برای اولین بار تو دل مامان تکون خوردی و خیلی منو خوشحال کردی قلبقلب آخر دعا وقت اجابت دعا کلی برات دعا کردم گفتم خدایا نگهداری از این امانت تو خیلی کار سختیه منو کمک کن تا بتونم مادر خوبی باشم و فرزند شیعه و عاشق امام زمان تربیت کنم به امام زمان هم گفتم این بچه فدایی خودتونه پس خودتون هم ازش مواظبت کنید دیگه دعا کردم سالم باشی و .... دعای مادر میگن میگیره نیشخند

آخر شب هم مامان و بابا رو ذوق مرگ کردی خوشمزه بابا صدای ضربان قلب قشنگتو شنید البته من هم چند روزه ضربان تورو وقتی آروم خوابیدم احساس می کنم اینجوری بیشتر دوست دارم اگر کامل تکون بخوری فکنم از عشقت غش کنم مژه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه حسنا
19 خرداد 91 1:43
سلام. از آشنایی با فرد با ایمانی مثل شما بسیار خوشحالم. امیدوارم خدا یه سرباز امام زمان (عج) نمونه به شما هدیه کنه. لطفاً شما هم تو این حس های قشنگ ما رو دعا کنید تا خداوند دختر منم سرباز آقا قرار بده. به امید ظهور در پناه حق؛ موفق باشید. راستی...با افتخار لینک شدید
خاله خیلی خیلی مهم(لیلا)
19 خرداد 91 3:46
قبول باشه.اگر سال دیگه اعمال رو کامل انجام دادی پیش من یه جایزه داری جیگر وووول وووول زدن نی نی مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد