مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

عطر بهشت

روزت مبارک بابا احمد

1391/3/15 17:35
نویسنده : منتظر
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت با سعادت امیر المومنین علی (ع) مبارک باد

عزیز دلم امروز روز میلاد امام علی (ع) است امام خیلی خوب و مهربون که با همه امام های دیگه فرق دارن عشق ما به امام علی (ع) باعث شده ما شیعه باشیم و تو هم چون تو دل من با این عشق آسمونی آشنا شدی تو هم عاشق امام علی شدی مطمئنم لبخند

امروز به مناسبت میلاد امام علی (ع) روز پدر هم هست چون امام اول ما هم خودشون بهترین پدر بودند هم پدر همه امت یعنی ما شیعه ها چشمک هستند

و اما بابا احمد امسال اولین سالی که بابا شده ومن از همینجا بهش تبریک میگم تشویق امیدوارم همونطور که من اندازه تموم دنیا باباجون رو دوست دارم تو هم رابطه خوبی با بابا احمد عزیز داشته باشی من فکر می کنم که اون می تونه بهترین بابا باشه چون با حوصله و مهربون و منطقی و خانواده دوست و ... هست

خدایا این خانواده خوب رو واسم نگه دار و روز به روز به خودت نزدیک تر کن فرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باباش
15 خرداد 91 23:44
انشا الله بتونم همیشه همینجوری که مامانت میگه باشم
خاله لیلا
19 خرداد 91 2:10
باباش نه مجید جان، بابات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد