مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

عطر بهشت

سه ماهگی هم تموم شد

1391/3/6 23:58
نویسنده : منتظر
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ٧.٥ سانتی من لبخند

الهی مامانت قربونت بشه نیشخند (هنوز حس عجیبی دارم و باورم نمی شه که مامان شدم اخه من هنوز خودم لوس مامانمم خجالت)

یواش یواش داری تو وجود من با قدرت فراووون خدا رشد می کنی . امروز دکتر بودم و صدای زیبای قلبتو شنیدم خیلی هیجان انگیز بود دعا کردم قلبت همیشه به عشق امام زمان (ع) بتپه . خانم دکتر خیلی خوبه و من خیلی دوسش دارم خیلی حساس بودم دکتری انتخاب کنم که خیلی با ایمان باشه اخه عزیزم اولین کسی که تورو تو دستاش می گیره خانم دکتره و خدارو شکر پیداش کردم

هنوزم نفهمیدم دختری یا پسر ناراحت باید صبر کنم تا برم سونوگرافی دو هفته دیگه اونوقت معلوم میشه . تا اون روز هم دلم آب میشه هم دلم شور می زنه اخه کلی بیماری ها در غربالگری معلوم می شه مامان که همش داره واسط دعا می کنه که سالم باشی و خوشگل باشی و با نمک باشی و ....... چشمک

همه چیز زندگی من و بابا هنوز نیومدی تحت تاثیر تو قرار گرفته و روز به روز داره وجودت پر رنگ تر می شه لحظه شماری می کنم تو بغلم بگیرمت و بوت کنم و بوست کنم ماچ البته به بابات گفتم نباید ماچت کنه اخه تو ظریفی و ریشای بابا تیز نگران

نازنینم حاج آقا با حرفهای قشنگش باعث شده دوران بارداریم خیلی شیرین تر بشه و از ارزش تورو بیشتر بدونم تو یه گوهری تو وجود من که باید خیلی مواظبت باشم الوده نشی خیلی سعی می کنم گناه نکنم و مواظب باشم چی می خورم و کجا میرم تا تو بشی بچه صالح مامان و بابا که سرباز امام زمان (ع) هم بشی ایشاالله

بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لیلا
9 خرداد 91 1:52
واااااااااای چه مامان ماهی باورم نمیشه ازت تعریف کردم انشا الله تو مراقبه های بارداری موفق بشی گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد