مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عطر بهشت

بازی با صداها

1391/12/27 13:30
نویسنده : منتظر
237 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان سلام

قربون با هوشیت برم . دیروز دو بار زدم روی لبم آآآآآآآآآآآآآ گفتم زودی یاد گرفتی حالا تا میزنیم روی لبت تو هم البته با فاصله از خودت صدای آآآآآآآآآآ در میاری . عسل مامان ولی بمیرم واسه نفست که زود بند میاد و بلند طولانی نمیتونی بگی . باهات قشنگ تمرین کردم و تا بابا شب اومد خونه بعد از سلام زود بهش گفتم چی یاد گرفتی تو هم جلوی بابا هنر نمایی کردی و دلش و بردی . نمی دونی زندگی مارو چقدر شیرین کردی .

روز های آخر اسفند و کلی کار رو سرمون ریخته . مجبورم گل پاکم رو با خودمببرم به محیط های آلوده ی فروشگاه ها و ... یه روز با خاله لیلا رفتیم پاساژ تندیس خیلی شلوغ بود و محیطش ...  دیگه دل من واسط کباب شد . انقدر هم که زیبایی خانوم های بد حجاب هی نگاه می کردن و لپتو می کشیدن . مامان از این که خستت کردم و هیچی هم نخریدم معزرت می خوام . البته فرداش رفتیم سپهسالار و ٢ تا کفش خریدم تو هم تو کالسکت بودی و اذیت نشدی دلبرم .

می خواستیم اولین مسافرتت زیارت باشه که نهم عید قراره بریم ولی دست روزگار نذاشت و با همه خانواده بابا ( مامان سیمین و عمه ها ) روز اول عید انشا الله میریم علی آباد کتول تو گرگان . حالا چون بلیت مشهد داریم زائر حساب میشیم بعد میریم پابوس امام رضا (ع) عزیز .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازگل
28 اسفند 91 16:33
سلام جیگر.اخه من قربون ااااااااااا گفتنت بشم عزیییییییییییییزم مسافرت هم خوش بگذره پابوس امام رضا ی مهربونم که رفتی نازنین .برا ما هم کلی دعا کن
خاله لیلا
3 فروردین 92 2:22
سلام گل زیبای خاله دلم برات تنگ شده سفر خوش عزیزم
خاله ی آریسا
20 فروردین 92 11:44
وای که چه دختر ناز و خوشگلی دارین خدا حفظش کنه . راستی سال نو هم مبارک. خوحال میشیم به وب آریسای ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد