مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

مریض کوچولو

1391/12/8 14:15
نویسنده : منتظر
234 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که تورو سالم تو دستام گذاشت و ازش می خوام این نعمت بزرگش رو همیشه نگه داره .

فسقلی مامان هفته پیش خیلی سختی کشیدی و یکی دیگه از امتحانات الهی رو با هم پشت سر گذاشتیم .

اول کمی سرفه های تکو توک بود اما بعد سرفه هات بیشتر شدن و کمی هم تب کردی . دماغ کوچولوت هم که انقدر گرفته بود که اصلا نمیتونستی نفس بکشی . شیر هم راحت نمی تونستی بخوری .

یه روز که حالت خیلی بد بود تو خونه تنها بودیم . از صبح که چشم های گرد بانمکت رو باز کردی ، گریه کردی تا ٤ صبح فردا ناراحت مامان برات بمیره که تو مریض شدی . دیگه یه ورزش اجباری بود من یک روز کامل سرتاسر خونه رو پیاده روی تند می کردم تا ساکت بشی و آروم باشی . اما بیشتر اوقات فایده نداشت و گریت خیلی زیاد و دلسوزانه بود . من هم وقتی گریت زیاد میشد پا به پای تو زااااااااار میزدم . اخه نمیدونستم چته و چی کار باید بکنم . خیلی روز سختی بود . هم خسته شده بودم هم با ناراحتی تو انگار یه چیزی از ته دلم کنده میشد و اونجا بود که از ته قلبم آرزو کردم خدایا همه درد های مرضیه منو بریز تو تن من .

باور کن که ناشکری نمیکردم ولی خیلی ناراحت تو بودم . خدا از راه بچه آدمو امتحان نکنه که خیلی سخته . همش به خدا می گفتم به مامان هایی که بچه مریض دارن صبر بده . به نینی من هم سلامتی .

دیگه با چند تا دارو و معجزه بخور و تجویز خیلی کارساز خاله انسیه ( قطره منتول ) یواش یواش بهتر شدی . البته نتونستم از مریضیت عکس بگیرم . ولی چندتا عکس از این روزهات می گذارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازگل
11 اسفند 91 14:11
واااااااااااااااااای چه نی نی نازی امیدوارم همیشه سالم باشی کوچولو
نرگس دختر خاله
6 شهریور 92 15:19
امیدوارم برات دختر خاله ی خوبی باشم خیلی خیلی خیلی دوست دارم
نرگس لواف دختر خاله
10 فروردین 93 22:06
قربونت برم کوچولو که رفتی مشهد برای ما هم دعا کندلم برات خیلی خیلی تنگ شده به قول خاله لیلا یک ساله هم دیگر را ندیده ایم دوست دارم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد