مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

عطر بهشت

هر روز شیرین تر از دیروز

1391/10/29 17:19
نویسنده : منتظر
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرضیه مامان قلب به قول زینب آآآآآآآآآآددتم یعنی عاشقتم

ماه زیبای من هر روز که می گذره تو با نمک تر میشی . انقدر دختر خوبی هستی که نگو البته انقدر خوش خوابی که بیشتر مواقع در خواب ناز به سر میبری عزیزم . انقدر دختر خوبی هستی که بعضی ها می پرسن " دخترتون گریه هم می کنه ؟؟ " فقط شب ها دیر می خوابی که این موضوع دردسر ساز شده . اگر خوابتم درست بشه دیگه همه چیز خوبه چشمک

چند شب پیش وقتی خواب بودی همش یه جور خیلی دل سوزانه بدون صدا گریه می کردی . من و بابات هم چهار تا چشم همیشه نگران داشتیم عاشقانه نگاهت می کردیم . شاید داشتی خواب بد می دیدی . دلمون هم نمیومد صدات کنیم یا از جات بلندت کنیم . بابای عزیزت گفت قل هو الله بخون بهش فوت کن منم سه تا قل هو الله خوندم بهت فون کردم و تو هم بلا فاصله بدون ناراحتی  به خواب ناز خودت ادامه دادی . لبخند

دیشب تولد سینا بود و رفته بودیم خونه عمه لاله . یه پاپوش خوشگل صرمه ای هم بهت هدیه داد چون دفعه اول بود رفتی خونشون . تو یخورده اونجا گریه کردی . عزیزم انقدر عمه ها و مامان سیمین تورو دوست دارن که نگو . عمه لادن که عاشقته . همش میگه دلم واسه مرضیه تنگ میشه و همیشه منتظر آخر هفته هستم تا ببینمش . البته عمه لیلا که از ما دوره و دیر به دیر میبینتت هم از وبلاگ عکس های قشنگتو میبینن . 

 هر ماه تورو می بریم دکتر تا قد و وزنت رو جک کنیم . این ماه هم رفتیم . گل من شده ٧/٤ گرم . دکتر گفت وزن گیری شما خوب بوده و هیچ مشکلی هم نداری . خدارو شکر که سالمی عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد