مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

واکسن دو ماهگی

1391/10/20 14:30
نویسنده : منتظر
240 بازدید
اشتراک گذاری

استرس داشتم . تو از صبح خیلی کم خوابیده بودی و من انتظار داشتم تا صبح راحت بخوابی . اما مثل اینکه بد خواب شده بودی هر چی می خوابوندمت ٥ دقیقه بعدش بیدار بودی . دیگه من از بس که دلم برای واکسن فردای تو ؛ توی هول و ولا بود به خدا گفتم مگه خودت نگفتی دعای مادر مستجابه ؛ پس بچم بخوابه که فردا بهش صدمه نخوره . این ماجرا طول کشید تا ساعت ٥ صبح . دیگه خسته شده بودم که ناراحتناراحت خجالتخجالت به خدای مهربون گفتم " خدایا پس چرا دعامو مستجاب نکردی ." البته با لحن مقداری تند خجالت  بعدش دیگه تو خوابت برد اونم چه خوابی عمیق عمیق . ساعت ٨ صبح کارهامونو کردیم و راهی مرکز بهداشت شدیم تا واکسنتو بزنیم " الهی مادر برات بمیره " قلبم تند تر میزد . حس عجیبی داشتم . دیگه بحث بغض نبود اشکام سرازیر شدن . وقتی مامان جون و بابا تو رو آماده می کردن من از اتاق بیرون اومدم چون تحمل نداشتم ببینم و همچنان تو خواب بودی موقع زدن اون سوزن لعنتی فقط تو کمی اونم با صدای کم کریه کردی در حالی که من دیگه هق هق می کردم و زود هم ساکت شدی و دوباره خوابت برد . قربون صبوریت برم . تو از من صبور تر بودی با این سن کمت . اونجا بود که از خدا شرمنده شدم . به جای این که راضی باشم به رضای خدا نا شکری کردم . نخوابیدن تو باعث شده بود که خوابت بیاد و از واکسن چیزی نفهمی . خدا منو ببخشه که بهش اعتماد نکردم . مرضیه جان حواست باشه همیشه بدونی خدا خیر ما رو می خواد و دخالت تو کار خدا نکنی تا شرمنده هم نشی .

بعد از زدن واکسن رفتیم خونه مامان جون تا شب هم اونجا بمونیم که اگر خدا نکرده تب کنی تنها نباشیم .  قرار بود هر ٤ ساعت یک بار بهت استامینوفن بدیم و فکر کنم تو بخاطر این دارو کلا دو روز خوابیدی و الحمدالله چون تب هم نکردی خیلی از واکسنت چیزی نفهمیدی . فقط وقتی پاهاتو تکون می دادی دردت میومد و گریه می کردی .

 

خدای مهربون شکرت که این پستی و بلندی هم گذشت و تو مثل همیشه همراهمون بودی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماناز
20 دی 91 7:54
دوست عزیز مادر شدن یعنی دل بزرگ داشتن وصبوری کردن شما از حالا بخواهید برای یک امر طبیعی اینقدر بی تابی کنید که تا بزرگ شدن فرزندتان ..........خودتان بهتر می دانید.پس محکم باشید وبه بچه تان هم ان را یاد دهیدکه باید الگوهای قابل اعتمادی برایشان باشیم گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد