مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

عطر بهشت

دو ماهگی با لبخند زیبای تو

1391/10/20 0:49
نویسنده : منتظر
298 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان سلام

دقیقا امروز دو ماهه که عاشقانه در آغوشت می گیرم . قلب

دیشب به فکر روزی افتادم که داشتن منو می بردن تو اتاق عمل . وای که چه لحظه ای . منو روی تخت داشتن می بردن. پتو رو تا بالای گلوی کشیده بودم تا پوشیده باشم . مامان جون و بابا احمد با چشمای پر از عشق و همراه نگرانی بهم نگاه می کردن . عمق نگاهشون هیچ وقت یادم نمیره . هروقت یاد اون لحظه میوفتم گریم می گیره . و حالا دو ماه از اون روز می گذره لبخند

مامانم دو ماهگی با یه  ترس و لرز تموم میشه . فردا قراره بریم برات واکسن بزنیم .استرسهر چی به فردا نزدیک تر میشیم اضطراب منم بیشتر میشه . اخه بچه سالم و سر حال رو تحویل میدی ، تب دار و رنجور تحویل می گیری . خدایا عشق زیبای من حالش بد نشه فرشته به لحظه فرو رفتن سوزن به پا های نازک و کم جونت که فکر می کنم اشک توی چشمام جمع می شه گریه اما چه کنم که این در راه سلامتی شماست و گرنه ...  . خدایا کاشکی می شد واکسن رو به من بزنن و اثرش از راه شیر وارد بدن گلم می شد . خدایا حاظرم نینی من تب نکنه به جاش همه من تب کنم .

یا صاحب الزمان مواظب سرباز کوچولوت باش

خوانوم قشنگ من ، تو توی این ماه خیلی بزرگ شدی الحمد الله . کارهای جدیدی هم انجام دادی .

مثلا دست های کوچولوتو می خوری و حتی می تونی اونهارو به هم برسونی . خیلی بیشتر اطراف رو نگاه می کنی و به حرف زدن ما دقت می کنی و لب های خودتو تکون میدی . ولی هنوز خیلی نمی تونی اصوات رو ادا کنی . فقط موقعی که کسی پیشت نیست و می خوای کسی رو صدا کنی سعی می کنی چیزی بگی . عزیزم مطمئنم این مهارت رو هم به زودی به دست می آوری .

وقتی به روی شکم می خوابونمت می تونی سر و کمی شونهات رو بالا بیاری . ما شاالله

عزیزم تو می تونی وزنت رو روی پاهات نگه داری . البته مدت کوتاهی . این کار برای شما زوده ولی می تونی .

به لوستر یکی از عروسک هات که شکل خرگوش هست و زینب عزیز وقتی به دنیا اومدی کادو آورده رو آویزون کردم و تو کلی وقت توی تختت می خوابی و نگاهش می کنی فقط چند وقت یک بار میام تکونش میدم که حوصلت سر نره .

و اما مهم ترین کاری که توی این ماه انجام دادی و دل من و بابا رو شاد کردی لبخند زیبات بود .

منتظرم که بوسم کنی هااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد