مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

عطر بهشت

دل درد های لعنتی

1391/10/17 12:10
نویسنده : منتظر
530 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پیشونی مامان روز به روز بزرگ تر می شی و کارهای بیشتری می کنی و منو بابا هر روز بیشتر دوست داریم .

قربونت برم من همش سعی می کنم مامان خوبی واست باشم . بهت کامل برسم ، باهات بازی کنم ، کتاب های مخصوص سن تورو بخونم تا بفهمم چه چیزهایی می خوای و چی کار کنیم که دوست داشته باشی.  مثلا جه بازی میشه باد کودک 2 ماهه کرد . یک کتاب خاله  لیلا خریده که خوندنش برام خیلی لذت بخشه . توش مهارت های هر ماه رو نوشته . ماشاالله تو خیلی از کارهارو میکنی . به جز یکیش ناراحت لبخند زدن . منو بابات بی صبرانه منتظر لبخند زیبای تو هستیم . از هیچ کاری دریغ نکردیم تا تو لبخند بزنی و دل مارو شاد کنی اما ...  ولی ما منتظر می مونیم لبخند البته تو خواب موقعی که با فرشته ها بازی می کنی می خندی . عاشق لحظه هایی ام که تو خواب می خندی خیلی زیبا می شی گاهی هم لب های زیبات رو ور میچینی و گریه می کنی اونوقته که دلم برات می سوزه نمی دونم شاید داری خواب بد می بینی گلم زود بغلت می کنم و می گم من پیشتم نترس .

این عکس موقعیه که از حمام میای . مثل قرص ماه میشی قلب. حمام رفتن رو خیلی دوست داری


و اما لحظات تلخ دل درد های تو

وقتی من غذاهای باد دار یا سرد می خورم دل کوچولوت درد می گیره . اونوقته که من عذاب وجدان می گیرم که چرا اون غذا هارو خوردم . دیگه غذا خوردن لذت بخش نیست . همش دارم عرق زیره و عرق نعنا و چایی نبات می خورم که تو دل درد نکنی ولی گاهی اثر نداره و جیغ تورو در میاره دلت غاروغوری می کنه که نگو . دلم برات کباب میشه . گریهگاهی گریه منم در میاد و با هم گریه می کنیم .

اگر شبا دلت درد بگیره که دیگه هیچ کس خواب نداره خدارو شکر که بابای عزیزت حسابی کمکم میکنه و نمیذاره خسته بشم ، با همدیگه باهات انقدر هم دردی می کنیم تا خوب بشی . پریشب که دیگه رکورد شکوندی و تا 6 صبح نخوابیدی هیپنوتیزم

این ببیی خندان هم کیسه آب جوشته که میذارم رودلت تا خوب بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد