مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

عطر بهشت

چهل کلید و چهل بسم الله

1391/9/28 17:13
نویسنده : منتظر
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

چهل روزه زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای داره

دختر چهل روزه من سلام

الهی فدات بشم که روز به روز خوشگل تر می شی قلبقلب

دیروز شما چهل روزت تموم شد .  مامان جون که یک روز در میون تورو حموم می بره . اما حموم دیروز یه چیزه دیگه بود . به اصطلاح میگن " حموم چله " . تو حموم کاسه ای که توش چهل تا بسم الله داره و چهل تا کلید رو ریختیم رو سرت . امیدوارم چهل ساله بشی دخترم .

 ما تقریبا بیشتر این چهل روز رو خونه مامان جون بودیم . خیلی خوب بود چون تو خیلی کوچولو بودی و نگهداری ازت سخت بود ولی حالا بهتر شده دیگه راحتر می تونم لباس هاتو و پمپرزتو عوض کنم یا اگر دل درد کردی چی کار کنم و... 

خودم هم خیلی بهترم سعی میکنم به خودم برسم تا بتونم مادر بهتری برای تو فرشته کوچولو باشم .

شب ها اگر حالت خوب باشه می خوابی . اما اگر دل درد داشته باشی واویلاست . من که تحمل بی خوابی ندارم . اما کلی رو خودم کار کردم تا شب ها هم بتونم با حوصله بهت محبت کنم . از خواب شیرین بگذرم و به شیرینی زندگیم برسم .

امروز که دلبر من  ، چهل و یک روزت شده اومدیم خونه خودمون . اما نه مثل قبل که روزها تنها بودم . حالا عشقم پیشمه و زندگی جدیدی رو شروع کردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد