مرضیهمرضیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

عطر بهشت

روز میلادت مبارک

1391/8/26 18:58
نویسنده : منتظر
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عزیزم لبخند

بالاخره روزهای انتظار تموم شد و چشم ما به جمال زیبای شما روشن شد .هوراهورا

خدایا انتظار من برای اومدن عزیز دلم خیلی زیاد بود . اما شرمنده که منتظر واقعی امام زمان (عج) نیستیم . ولی تو کرمی کن و چشم مارو به جمال نورانی آن حضرت هم روشن کن .

من که به خاطر حدیث گرانبهای حضرت صادق (ع) منتظر بودم تا موقع به دنیا اومدنت بشه و طبیعی زایمان کنم ولی خدا نخواست و من فشارم خیلی رفت بالا و دکتر گفت خطرناکه .

من هم یه شب که خیلی حالم به خاطر فشار بالا بد شده بود سریع خودمونو به بیمارستان رسوندیم خانم دکتر هم اومد تا شما رو به دنیا بیاره . روز بسیار رویایی بود واقعا بهم خوش گذشت .

وقتی به اتاق عمل می رفتم انقدر شوق دیدار تورو داشتم که نگو . سراپای وجودم رو یاد امام زمان گرفته بود باور نکردنی بود که نمی ترسیدم . حال عجیبی داشتم انگار به خدا از همیشه نزدیک تر بودم تا لحظه به دنیا اومدنت داشتم دعای فرج می خوندم و از امام زمان می خواستم تورو سرباز خودشون قبول کنن . از خدا می خواستم تورو از اولیای خودش قرار بده .

خیلی رویایی بود لحظه به دنیا اومدنت . وقتی صدای گریه ظریف و زیباتو شنیدم داشتم از ذوووووووق سکته می کردم اشک از چشمام سرازیر شد و هی از پرستارها می خواستم تورو بهم نشون بدن . وقتی پیچوندنت دور حوله و اوردنت اینطرف پرده من برای دفعه اول دیدمت  . وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا فرشته کوچولوی من اینه . بوست کردم و سوره حمد و تو گوشت خوندم . و بعدش شروع کردم به شکر کردن خدا . ولی دیگه زود بردنت .

بعدش آوردنت پیشم تا شیرت بدم . این لذت بخش ترین لحظه بود . وقتی پوست رو لمس می کردم می رفتم تو یه دنیای دیگه .

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونتم . هرچی شکر کنم بازم کمه .

این شعر بسیار زیبا رو هم وقتی تو بیمارستان بودیم عمو علی مهربون گفته

آمد به دنیا آن گل رعنا هم نام زهرا (س)

بادا سلامت در سایه حق با عشق زهرا (س)

محموده الفضایل مرضیه السجایا ، به لطف زهرا (س)

باشد مبارک مولود آن گل بر عاشقان زهرا (س)

 

 

و دختر نازنین ما در روز ١٧ آبان ١٣٩١ چشم به جهان گشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر بهشت می باشد